: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

New Design

Category: By Tom Fury
As you all can see I've decided to redesign my blog. I think this new template suits the blog much better than the previous one. Feel free to add comments and state your opinion (which you all SUCK at - how come no-one almost never leaves any comments at all?)

Make me happy and leave a comment. Please. I beg you.

4 comments so far.

  1. Anonym 22 juni, 2008 18:59
    I dont care that some of your readers dont know swedish: Designen är läcker, samma färger som Tid ;) Verkar dock inte som att den funkar som sig bör, dvs. om det inte ska vara massa ljus på höger sida och nästan inget på den vänstra?
  2. Tom Fury 22 juni, 2008 19:06
    Viiiiiiiiiiiiilken italienare! :D. Det har du rätt i. Det är lite pilligt att confa det som man vill ha, tar några bitar i taget. Ska se över den där biten med färgerna på sidan, det är inte riktigt så som jag tänkt mig... :). Men sen å andra sidan är jag ingen DesignCore heller :D.
  3. Anonym 22 juni, 2008 23:55
    På tiden, tyckte den var lite väl alldaglig :)

    När ska vi ta den där lunche?
  4. Tom Fury 23 juni, 2008 06:07
    @Jonas: Jag tycker vi tar den denna vecka någon gång! Jag kan i princip vilken dag som helst. Idag? Imorgon? :D

Something to say?