: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Updates

Category: By Tom Fury
Jag vet, jag har varit urkass på att uppdatera bloggen. Det finns ingen annan ursäkt än att det har hänt så sjukt mycket grejer senaste tiden, att skrivandet har fått prioriterats ned.

Yes, I know, det är just då det händer mycket grejer som det är intressant att läsa om dem också. För att sammanfatta lite vad som har hänt:

  • Diplomeringsceremoni på Konsert & Kongress, varefter middag följde på Collegium. En toppenkväll med en riktigt bra genomförd högtidsceremoni.
  • Min egna examensfest på restaurang Royal & Fenix - superkalas med otroligt många besökare. Riktigt lyckad fest, tack alla som kom! Jag vill uttrycka min otroliga tacksamhet till er alla som kom!
  • Jobbet rullar på as usual, med mer fart och mer händelser.
  • Site-fest hade vi för ett tag sedan på Ericsson. Riktigt lyckad tillställning.
  • Student-firande deluxe. Många av mina kusiner tog studenten (I'm proud of ya, guys!) och de firades av ordentligt i helgen som gick.
  • Träningen är på väg uppåt. Nu kör jag mina push-ups och situps dagligen, och det börjar ge resultat (!)
  • Mycket planering inför sommarens olika events jag har tänkt att åka på. Många nya releaser (både core och style) som behöver lyssnas igenom och avnjutas.
  • Jag har fått en lägenhet! Mer info om det i ett senare inlägg jag förhoppningsvis hinner skriva ikväll. Flyttar in 1 september.
  • Gaaah, so much more att lägga till, och livet bara leker just nu. Underbart! Uppdaterar mer inom kort.
Funderar förresten på att göra om designen på bloggen, kanske regga en egen domän och underhålla en egen site, samt börja skriva på engelska istället då många av mina internationella vänner har uttryckt liten irritation över att inte förstå ett skit av det jag skriver här. Alltså inte så mycket annorlunda från vad mina svenska vänner tycker heller :-p.

Tills vidare, stay tuned och glid gärna in på facebook och ta del av mina bilder där. Just nu uppdateras fejjan mer än vad min blog gör. Det ska jag dock ändra på inom kort... =).

0 comments so far.

Something to say?