: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Golden Bangkok, Amsterdam, ved och döda monster

Category: By Tom Fury
Okey, lite uppdateringar om vad som har hänt senaste tiden. Det som slukat mest tid är att frakta typ trehundrafemtioåttamiljonersjuhundratjugofemtusenfyrahundrasextiofem kilo ved från sommarstugan till den kommunala återvinningsstationen, som verkar vara det nya haket där alla famlijer hänger nu för tiden. Bland all ved hittades en ganska intressant bit. Se bilden nedan, den visuella tolkningen överlåter jag åt er:


Förutom att lasta typ en alldeles för mycket ved och skaffa mig en rejäl smärta i ryggen så har jag jagat monster i mitt rum. En del kom undan, som till exempel vampyren som var och härjade häromnatten. Den bits så inåthelvete. Anna har jag för mig den kallade sig själv... hursomhelst, en rackare undslapp inte min Hand Of Death. Innan den ens visste om det så slog jag till - *SLAP* - och sedan låg han där, död. Hah! Se här, jag har bildbevis:

Tommie vs. ugly monster: 1-0.

Ikväll var jag ute med föräldrarna och käkade på Golden Bangkok nere på stan. Otroligt god mat. Så god så att jag åt så mycket så jag knappt kunde resa mig efteråt. Jag är liksom fortfarande mätt, och det är en 3-4 timmar sedan vi käkade. Hursomhelst, som man alltid bör göra så gjorde jag ett besök på deras toalett. Där fanns en hemsk upptäckt att beskåda. Till skillnad från andra toaletter har de där en livsfarlig, levande handtork. Så läskig att den är värre än valfri japansk skräckis. Men oroa dig inte, de varnar dig - med en stor och tydlig skylt. Se här:


Det är vänligt av dem att varna oss gäster, det tackar vi för. Imorgon bär det av till Amsterdam! 19.45 drar bussen från Norrköping, och är framme runt 13.00 dagen efter (lördagen). Sedan är det bara ett par timmar, därefter....parteeeeee! Sensation Black ftw! Den här helgen kommer att äga. Antagligen sommarens höjdpunkt.

1 comment so far.

  1. Johan 16 juli, 2007 20:36
    Hmm jag var ganska säker på att jag skrivit en comment? Kanske fyllegrej och missat nått. Eller så var den för stötande och du raderat den? Snygg vedträ, sådana lustigheter ser vi varje dag på jobbet i form av grönsaker, dessutom har jag lastat grönsakerna du slevade i dig på golden!

Something to say?