: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Skitväder..!

Category: By Tom Fury
Varför skulle den här sommaren vara så grymt dålig gällande vädret? Det har inte varit fint en enda dag (nästan). Det suger stenhårt. Ge mig lite sol och lite värme! Snart är sommarlovet över också och det är dags att ta tag i pluggbiten igen. Tentan i Informationssäkerhet närmar sig med stormsteg, och sedan måste man ta tag i exjobbet också. God damn.

Och förutom det kassa vädret så irriterar jag mig på att mitt hårddiskutrymme hela tiden tar slut. Jag har 500 GB och det räcker ändå inte till. Så nu beställde jag en extern disk på 750 GB. 1,25 TB totalt borde räcka en bra bit. I alla fall så jag får plats med alla hardcore / hardstyle DVD'er.

Give me some värme!

1 comment so far.

  1. Johan 30 juli, 2007 21:42
    jag klarar mig fin fint på min 140 gb. Och ändå lyssnar jag på tyngre musik än dig :P

Something to say?