: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Facebook...

Category: By Tom Fury
...har jag kommit underfull med att det är ett ganska roligt community. Gå med du också vetja! Kika in på sidan här och regga dig. Glöm inte att lägga till mig som vän också, om jag känner dig.

Anyways, har bråttom nu för jag ska iväg till kusinen och fira hans födelsedag. Återkommer med mer nyheter senare!

Ciao.

2 comments so far.

  1. Johan 02 augusti, 2007 07:48
    Jag som inte är din vän då? bara en comment-stalker? Fan vad du har bloggat, jag är sen till jobbet nu tack vare dig. Och du har skrivit typ 100 blogg-inlägg sen jag skrev min fråga till Tommies Frågelåda. har den gått i KK lr?
  2. Tom Fury 02 augusti, 2007 11:03
    Hehe nej då, men har haft lite inlägg i kö som kom upp igår. Svaret på din fråga är på gång, kommer nog i eftermiddag!

Something to say?