: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Åsne-Junior

Category: By Tom Fury
Junior den klanten var och myste hos sin f.d. granne ikväll och missade den sista spårvagnen hem. Så han ringde till mig och undrade om jag var core nog att skjutsa hem honom. Klart man var det. Så jag gjorde det. Och nu kommer han få höra det resten av sitt liv, den stackarn. Men han skrev en honor till mig på sin bilddagbok, den var så bra så jag är tvungen att stjäla den hit:
Detta är jag...

En korsning mellan häst och råtta...aka åsna!. ett jävla Åsnecore helt enkelt!!!.


Va hos min kära granne Emma ikväll..Satt å pratade och hade trevligt. Kom sedan på att all förbindelse hem slutat att fungera. Jävlar tänker man..Ringer runt till grabbarna på ASG...no result. Vem ringer man då?...
HOOKCORE förståss :D oldcore, forskarcore, braincore..även kallad Tommie Haag eller Tom fury.

Förklarade mitt problem å möts av ett jävla asgarv. Tommie kom å hämtade mig förståss men detta kommer alltid att bli ett minne. Jävla klantcore! Och att komma ifrån juniorcore är ju bara å glömma.

Nåväl ja får väll bjuda på det.

Kvällens näve med kudoz till Fury..Jävla tur att han finns <3


Titta även här.

1 comment so far.

  1. Johan 03 januari, 2008 09:19
    Hmm så du kör bil fortfarande...Det var en resurs som blivit bortglömd! Ska jag lägga på minnet!

Something to say?