: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Jag önskar att jag var gay

Category: By Tom Fury
Varför förstör alltid tjejer mitt liv? Vilken typ av tillfredsställelse kan de möjligtvis sträva efter genom att manipulera mig och ge min manlighet falska förhoppningar om att någonsin vara en del i systemet? Kvinnor plöjer igenom min värdighet och lämnar ingenting förutom det långsökta hoppet att jag någon dag kommer hem och finner dem utsträckta och nakna liggandes på min säng. Ärligt, varför? Jag kommer snart hitta livets blueprint, krypa igenom ventilationssystemet, och smyga in i garderoben genom en värmeledning. Jag slår vad om att det är mycket bättre där inne än vad det är här ute.

Phew. Skönt att få det bort från mina axlar. Det är ganska svårt att få någonting bort från mina axlar. Jag ska ge dig ett exempel: En fet tjej som jag låg med en gång. Hon låg där som en enorm boll av svett och dreglade över hela min säng. När jag väl fick bort henne och ut genom dörren, så kunde jag inte somna direkt efteråt eftersom mina lakan såg ut som om de hade blivit uppstötts från en Proton Pack (en sådan där mackapär som används i GhostBusters).

Jag skojade bara. Jag har aldrig legat med en så fet tjej. Men tänk dig om. Hursomhelst, att byta lakan i sängen är ett av de mest intellektuellt påfrestande aktiviteter som jag någonsin gör. Jag bäddar ena hörnet. Allting verkar gå enligt planen. Sedan så stretchar jag ut det till nästa hörn för att uppnå steg två - närmare sömnen. Klart. Nu verkar allting vara en barnlek därifrån tills jag sträcker mig mot det tredje hörnet och det första hörnet rycks loss och daskar mig stenhårt i en av mina testiklar. Det är då allting börjar bli skit och det hela slutar upp med att jag rullar ihop mig själv i fosterställning på golvet och gråter mig själv till sömns. Allt på grund av tjejer. Om jag vore gay, så skulle det aldrig hända.

Min flickvän var här förut och frågade mig, "Tommie, hur kommer det sig att jag inte fick någonting på alla hjärtans dag?" Jag sade till henne med den sötaste rösten jag hade, "Aww, sötisen, jag äj så ledsen rajing, jag glömde det nästan! Här är din pjesent" och jag drog ned mina byxor och dinglade fram penisen i hennes mun. Naturligtvis, som snobben hon är, så försökte hon klaga på mig för det där. Som om hon hellre skulle ha viljat ha en kartong med sketen choklad istället för min delikata proteinblandning. Jag vägrar att köpa choklad åt tjejer. Inte för att jag är okänslig, utan för att de flesta är redan tillräckligt feta som det är.

Jag skojar bara, jag köpte faktiskt någonting åt henne på alla hjärtans dag. Men jag fick ingenting själv.

Jag tror att många personer är väldigt fulla av skit när det kommer till att erkänna vilka egenskaper hos en tjej de gillar. Alla är väldigt ytliga, men det känns som om jag är den enda som kan erkänna det. När det gäller sex, så är det utseendet som är det viktiga. Inte intelligens. Sex är en fysisk grej. Säg mig senaste gången du onanerade till en tjejs C-uppsats. Aldrig. Man onanerar inte till en tjejs hjärna eller personlighet. Du wankar till porr - tjejer som visar sin kropp. Visst finns det ibland känslor inblandade i sex men det är bara påhittat nonsens som inte riktigt existerar.

Attraktiva tjejer är nästan aldrig smarta eller häftiga eftersom de inte behöver vara det. Förutom min tjej, hon är allt. En tjejs primära mål i livet är att hitta en partner och producera barn. Attraktiva tjejer kan få detta fixat utan att ens röra en bok. Fula tjejer, å andra sidan, måste ha den där extra piffen för att få kladdet inkört i ett visst anatomiskt hål.

Gör det här: Varje gång du onanerar, så spara det i en hink. När den är fylld, så dumpa hela skiten på en tjej när hon sover. Jag vet inte varför, men jag tror det skulle vara jäkligt roligt i alla fall.

Tjejer tar mina pengar, gör mig galen, och förstör mina lakan. Livet vore så mycket lättare om jag vore homosexuell. Det är för att jag förstår män. Jag vet var de kommer från. Inte tjejer. Det enda mer förvirrande än tjejer är gravitationsholkar. Seriöst, how the fuck? En gång så byggde min kompis en sådan så pass stor att den kollapsade i sig själv p.g.a gravitationskraften och förvandlades till ett svart hål som sög in allt gräs också. Vi visste inte vad vi skulle göra.

6 comments so far.

  1. Anonym 20 juni, 2005 21:10
    Är det så?
  2. Tom Fury 21 juni, 2005 17:59
    Det är så.
  3. Anonym 21 juni, 2005 18:02
    Trust me, livet är INTE lättare som homosexuell...
    -En xpert på området. ;-)
  4. Tom Fury 21 juni, 2005 18:04
    Mjo i och för sig sant, Annice, men det är nog ytterligare ett bevis på att jag borde vara gay och vara med killar istället. De är mindre komplicerade, på något sätt ;).
  5. Anonym 21 juni, 2005 18:09
    Killar är inte lika komplicerade, det tycker jag faktiskt oxå. Men killar har andra saker som man kan störa sig på ibland som inte tjejer har. Det ena slår ut det andra på nåt sätt. Det hela handlar väl bara om att stöta på rätt person bara. Den som passar en själv bäst, vägen till den där personen kan ju svida rätt så hårt ibland bara när man stöter på fel människor på vägen. :-\
  6. Tom Fury 21 juni, 2005 18:11
    true that, true that. men men, nu är man där man är och man får väl försöka göra det bästa av läget. Och går inte det bra, så är det bara ta fram hårdhandskarna och open a can of whup'ass på partnern. Fo'real!

Something to say?