: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Ännu en morgon

Category: By Tom Fury
Jag förstår inte varför jag alltid är så jäkla trött på morgonen. Hela tiden. Igår lade jag mig hyfsat tidigt, men lik förbannat så är jag jäkligt trött nu när jag gick upp. Klockan är lite över elva, och det känns som om jag har fått ett lager grus hällt i ögonen, och som om jag sovit lika mycket som Al Pacino gjorde i Insomnia.

På tal om Insomnia; vilken jävla skitfilm det där var. Kul att se Robin Williams som elaking för en gångs skull, men det var det enda som var bra med filmen. Eller bra och bra. Det var det enda som var okej med filmen. Den sög, stenhårt. Jag skulle hellre tvätta min pung med saltsyra än att behöva se den där filmen igen. På riktigt.

Nej, ska iväg till systemet en sväng och köpa lite godis. Jag undrar om någon vill äta lunch med mig?

3 comments so far.

  1. Anonym 17 juni, 2005 17:19
    Jag tycker att du ska undvika att tvätta pungen med saltsyra, syran har en inte allt för trevlig effekt när den reagerar med organisk massa ( Trust me i know!=)
  2. Tom Fury 17 juni, 2005 21:08
    Jo, det är väl mindre bra. Men tro mig, det är nog inte ens i närheten så smärtsamt som att behöva se Insomnia igen.
  3. Anonym 21 juni, 2005 21:21
    Skaffa en pazerpuong

Something to say?