: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Köp akupunkter, och få en gratis tatuering

Category: By Tom Fury
Jag tänker gå in till en akupunktör och säga "hej du, det är min [kroppsdel som behöver tatuering (förutom biceps - bicepstatueringar är idiotiska)]" Wow, jag ritade nästan en fisk.

<'))((>< eller nåt.

Förutom att parenteserna är åt fel håll.

Jag säger åt akupunktören att min rygg gör ont. Jag säger "hey du, min rygg tar kål på mig. Stick in en bunt nålar i den slynan". Och då så råkar jag snubbla och sparka ned alla nålar i en tattueringsbläcksburk (50 spänn målarfärg från clas ohlson duger fint). Sen så säger jag att min smärta sitter i ryggen i en exakt form av en drake.

Då kan du få tonvis med tattueringar och grejer. Och om du verkligen vill vara badass, så ska du gå på akupunktur och låta nålarna sitta kvar i huden. Sen gå runt och typ, "Fuck you." som en akupunk-rocker eller nåt.

En gång gick jag på akupunktur och sade till doktorn, "Hey, någonting är fel, det känns som om det sitter nålar i foten." Han trodde att jag skojade eller nåt.

Och gå aldrig till en homosexuell sado-masochist akupunktör (de finns där ute) eftersom han kommer pressa in nålar i din penis. Sedan så kallar han dig needle-dick och skrattar och springer iväg.

0 comments so far.

Something to say?