: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Nu är jag sådär bäst igen.

Category: By Tom Fury
Jag fick reda på resultaten från datorteknikskrivningen idag. Äntligen. Lite due overtime, men den kom till slut i alla fall.

Resultatet för Tommie: 5!

Jag var lite orolig över att jag inte skulle greja femman. Eller what the fuck, who am I kidding? Klart som fasen att jag skulle klara femman!

Resultatfördelningen på skrivningen blev:

1 : 21
3 : 34
4 : 40
5 : 7

Jag ligger alltså bland top 7. Häftigt.

Hursomhelst. Igår blev det att åka ut till Erika i alla fall, och det var riktigt trevligt. Ligga på stranden och mysa först och bada lite. Väldigt lite, ska jag säga - det var iskallt i vattnet. Well, efter ett litet tag var det skönt - när man tappat känseln i kroppen.

Efteråt blev det att gå hem till Erika, grilla på kvällen och sedan se på film. Jag återkommer om filmerna i nästa inlägg.

Jag blev aningen bränd i solen, och har riktigt ont i huden på mina axlar. Men vad fan, snygg blev jag åtminstone :).

2 comments so far.

  1. Anonym 17 juni, 2005 21:51
    Ja du, ibland är det ju nästan att man undrar hur det skulle kännas att vara "näst bäst"...
    eller kanske inte ändå. ;-P

    Gårdagen lät ju ursoft ju! Grilla och bada och filmtittande, kan ju inte bli ett mkt bättre sätt att fördriva en sommardag på.

    Längtar gärnet till midsommar nu, fyfan vad kul vi ska ha!!!
  2. Tom Fury 17 juni, 2005 21:53
    ja du annice, jag längtar också dit. Och kom ihåg, VI ska stå för musiken! Annars riskerar vi att råka ut för härdsmälta i våra öron, vilket är definitivt obra.

Something to say?