: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Äntligen sommar!

Category: By Tom Fury
Idag var nog första dagen under denna hittils gångna sommarlovet som det faktiskt var riktigt varmt och soligt ute. Jag och min andra hälft passade på att gå över till min Mormor och Morfar och lägga oss för att stekas ute i solen på baksidan. Det var riktigt skönt, och man fick sig lite färg. Erika valde dock att klaga mest över värmen. Fast jag visade vem det var som bestämde och fick henne att stanna kvar lite längre.

Efter att ha låtsats varit en halvlibanesisk hamburgare ett par timmar var det dags att möta upp Marcus och Felicia för att käka glass. Härlig finish efter den varma dagen. Väl nere på stan så var det ett gäng capoeira-utövare som hade någon typ av uppvisning. De sög. Jag kom underfull med hur oerhört dålig capoeira är som kampsport. Jag förstår inte hur det ens kan klassas som det. Man slår ju inte ens den andra på käften. Och det fungerar ju inte alls i street fighting.

På tal om street fighting, så vill jag säga att Street Fighter II är kanske världens bästa spel. På riktigt. Egentligen så kan man köpa en SNES bara för att få spela SFII. Och Contra och Turtles IV såklart.

Hursomhelst, vi gick hem från stan sen, och upptäckte sommarens backside; myggor. Fy fan vad jag hatar dem. De var överallt! De små irriterande jävlarna gjorde allt för att komma in under mina byxor. Häftigt i och för sig, eftersom ingen annan anstränger sig speciellt mycket för att komma åt mina juveler. Jag dödade nog åtminstone 14 stycken. Riktigt brutalt också. Jag hatar myggor, och det är det värsta med sommaren; alla förbannade jävla små småkryp. När jag tar över världen (vilket bara är en fråga om tid), så är det första jag ska göra att utrota alla jobbiga insekter. Eller vänta, det är inte det första jag ska göra. Det första jag ska göra är att bygga massa stora robotar som jagar små barn och stjäl deras leksaker, som jag sedan ska smälta ner och bygga ett stort palats av. Sedan ska jag utrota alla insekter.

Sommarkurserna suger förresten hittils. Kanske blir lite roligt då vi får ge oss in på något avancerat.

Imorgon ska jag upp tidigt och åka ut i skogen till Erika - om det är fint väder vill säga. Lata mig lite mer i solen och kanske bada - fast det kommer ju vara svinkallt så bada blir det nog inte frågan om.

7 comments so far.

  1. Anonym 15 juni, 2005 23:28
    Du är alldeles för känslig Tommie! Myggor? Menar du att du låter dem sätta sig över dig? Det trodde jag inte om dig ! Man slutar aldrig att förvånas... jag tycker du borde komma på nåt bättre än att utrota dem? Kan du inte få dem att lyda dig? Använda de emot dina (o)vänner? Men vad vet jag? Jag vet ju inte mycket... du vet bäst...
  2. Tom Fury 15 juni, 2005 23:31
    You're damn right jenna; JAG VET BÄST! Jag har för mycket hat mot myggor för att kunna låta dem leva. Tyvärr. Sedan är de inte tillräckligt intelligenta för att kunna dresseras. Så, ja, det enda som finns att göra är att döda dem. Rätt och slätt. Pang bom. Smash dead.
  3. Anonym 15 juni, 2005 23:48
    Tänk på de stackas liven... det är grymt... eller nä fan. döda, just nu förlorar jag blod...
  4. Tom Fury 15 juni, 2005 23:50
    Förlorar blod? Ja, det är de där myggornas fel! Jag säger ju det. De bör dödas. DÖDAS!
  5. Anonym 15 juni, 2005 23:51
    först förlorar jag blod, sen förlorar den blod, efter det så skrattar jag. men skrattar bäst som skattar sist... fan va de kliar.
  6. Tom Fury 15 juni, 2005 23:52
    Du, jag förstår det. De är styggelser!
  7. Anonym 15 juni, 2005 23:54
    myggmedel, underskattat.

Something to say?