: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Jag lever

Category: By Tom Fury
Jo, det är sant - jag är fortfarande vid liv, vad ni än må tro. Förra veckan var jag borta 1 vecka på kurs i Kista för jobbets räkning - det var dags att lära sig Erlang (som för övrigt är ett grymt fränt språk att programmera i). Vi har också beslutat oss att dra till InQontrol - roadtrip-style. Jag, Drivercore, Junior, Latincore samt Rookiecore beger oss iväg den 18 april och kommer hem den 20 april. Om allting går som det ska, det är lite detaljer kvar att fixa.

Dessutom, det är fest i Linköping den 29:e februari; Psyktrans och hårdstil under samma kväll. Inte fy skam! För den intresserade: Inlägg som jag tänkt skriva som inte blivit av ännu är bland annat:
  • Rapport från Noisecontrollers spelning (filmerna ligger uppladdade på DuTub nu i alla fall).
  • Ett par filmrecensioner
  • Lite mer crap som jag inte kommer ihåg just nu.

Anyways, gotta go - på återseende!

0 comments so far.

Something to say?