: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Lite appdejts

Category: By Tom Fury
Det har hänt ganska mycket den senaste tiden, det är väl därför jag inte har funnit någon tid att skriva. Hursomhelst så var Noisecontrollers besök i Linköping i fredags grymt jävla core. Mer om det i ett senare inlägg. Har även laddat upp lite bilder därifrån på ansiktsboken punkt kom. Filmerna kommer inom kort, när jag får lite tid över att redigera dem.

Jag har kommit in lite mer i jobbet nu och blivit tilldelad till ett team. Det känns kul, kanske man kan få börja göra något konkret snart. Näst-nästa vecka ska jag upp till Kista på kurs för att lära mig Erlang. Ska nog bli kul tror jag. Tänkte passa på att träffa lite vänner i Stockholm under tiden, och lite släkt. Hoppas hinna med så mycket som möjligt!

Mer uppdateringar kommer senare när jag får ett par sekunder över. Tills dess; över och ut!

0 comments so far.

Something to say?