: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Hur du blir lat.

Category: By Tom Fury
Lathet är nyckeln till framgång. Här är reglerna för att vara lat:

  1. Gör aldrig någonting. Om du väntar tillräckligt länge, så kommer någon annan att göra det.
  2. Rör dig inte. Att röra sig är överskattat.
  3. Spring aldrig. Att springa är det värsta du kan göra. Jag behövde springa en gång... stort misstag.
  4. Om någonting inte är inom ditt räckhåll, så behöver du det inte. Innan du går upp för att hämta någonting på andra sidna rummet nästa gång, så tänk. Vill du verkligen gå upp och gå hela vägen dit och hela vägen tillbaka bara för att ta den? Yeah, I know. Jag kände mig dum när jag rörde mig alla dessa gånger.
  5. Ha inte någon åsikt. Åsikter är tankar, och tankar är arbete.
  6. Arbeta inte. Att arbeta är för dipshits. Bli VD om du kan, de gör aldrig någonting.
  7. Om du måste röra dig, jiddra om det. Gör det väl känt att du är asförbannad eftersom du måste röra dig. Sucka mycket. Dra dina fötter efter dig och luta din rygg 60 grader (dålig hållning hjälper dig att anpassas till formen av soffor när du sitter, och det gör att du ser trött ut).
  8. Sov så mycket du kan. I motsättning till sunt förnuft och populärtroende, så är sömn väldigt produktivt.
  9. Prata inte. Att prata kräver att du rör käken... alldeles för mycket arbete.
  10. Om du måste arbeta, gör det bara halvdant. Exempel: Om du måste kratta löv, knuffa dem ut på vägen eller till din grannes bakgård. Om du har en gräsklippare som du kan köra, så kör över dem ett par gånger tills bitarna är små nog att gömma mellan grässtråna.

Jag har fler regler, men det här tar mer kraft än jag trodde. Jag kanske bygger på det senare... om jag inte är för trött.

0 comments so far.

Something to say?