: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Reglertekniken avklarad!

Category: By Tom Fury
Imorse kom resultaten från reglertekniken. Jag klarade av att sätta femman. 45 poäng av 50, och gränsen var 43 för femma. Så jag hade lite marginal! Ytterligare ett bevis på att jag är the shit

Hursomhelst, skönt att ha det avklarat. Att kunna lägga det bakom mig. Nu är det bara artificiell intelligens, databasteknik, industriell företagsekonomi, avancerad programmering i c++, och elektromagnetismen som ska klaras av. Och sista laborationen i processprogrammering. Inte så mycket... hrm.

Just det, hämtade ut boken till AI-kursen idag. Fet som alla andra amerikanska kursböcker jag har nu. Jag hatar det verkligen. Det är så mycket bullshit som står i dem. Fy fan. Men den här boken kanske är intressant. Vi har en bra föreläsare i alla fall som gör ämnet lite småroligt i alla fall.

Kanske ska ta tag i det nu och läsa ikapp de ca 2000 sidor jag ligger efter med....Ingen som vill göra det åt mig?

0 comments so far.

Something to say?