: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

I mitt nästa liv.

Category: By Tom Fury
Jag har kommit på en sak. Såhär lite sent på kvällskvisten då jag brukar komma på jättebra idéer. Jag vet jag vad ska bli i mitt nästa liv. I mitt nästa liv ska jag bli en ond skelett-Ninja som kommer ta över hela världen. Jag vet hur jag vill se ut också! Titta på bilden här till vänster. Så kommer jag se ut. Ser du hur mina ögon lyser sådär skithäftigt med massa grön...ondska? Det kommer ge fett med respekt hos alla jag möter. Som hinner se mig innan jag splittar dem i två delar med min skarpslipade katana. Ett utav dem, jag ska ha två sådana. Jag måste bara komma på ett häftigt namn jag ska ha. Jag menar, Tommie fungerar ju inte på en riktig Ninja som är ett skelett. Jag måste ha något coolt namn. Yoshimitsu ligger nära till hands, men jag har en feeling av att det redan är taget... hur kommer sig det ? Jag vet inte . skit samma.

Hursomhelst så närmar sig reglertekniktentan nu, och man kanske borde ta och läsa lite mer sånt istället för att skriva massa skumma artiklar här. Det är mycket man borde göra och mindre man faktiskt gör.

Back on track again. Jag skulle vara skitcool som en ninja. Jag skulle börja med att ta över världen. Sen skulle jag ta över universum. Vad jag skulle göra då kan ni läsa om i en tidigare artikel. Innan jag börjar skriva här hade jag massa idéer på vad jag skulle få ner. Nu när jag skrivit såhär mycket (lite?) så har alla försvunnit. Det har nog blivit lite kortslutning i hjärnkontoret. Så, jag återkommer lite till det här nån annan gång. Nu är det dags att sova.

Godnatt!

0 comments so far.

Something to say?