: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

(titel saknas)

Category: By Tom Fury
"[...] Jag vaknar varje morgon och önskar att jag vore kär i Tommie.
Jag älskar dig men är inte kär i dig."

Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så förbannad och irriterad som igår. Ingenting gick vägen. Till att börja med så hade jag heldag i skolan, från 8-19. Hur kasst är inte det till att börja med? Plus att schemat var helspäckat. Och en hel del laborationer på eftermiddagen. I LISP. Det programspråk jag avskyr mest utav allt, typ. Så vi kom en liten bit på projektet, men det var fan inte långt. Plus att jag var vrålhungrig och trött när jag åkte hem. Så jag tänkte att jag kopplar av med lite tv-spel när jag väl var hemma. Onimusha: Dawn of dreams tänkte jag att jag skulle spela vidare lite på. Såklart möter jag en boss som är piss-svår och jag har typ ingen som helst chans att mörda honom (idag ska jag fan klara det). Det var ytterligare en mood-downer. Så jag tänkte "Fuck the world" och gick och lade mig istället. Blev väckt mitt i natten av ett samtal och hade grava problem med att somna om igen efter det. Skakande! Låg nog vaken till 4-5 nåt innan jag slumrade in för att sedan väckas idag av väckarklockan vid 6. Livet suger ibland.

Och vad väntar på mig idag? Mer skolarbete och mer skolarbete. Ska försöka hinna åka iväg och träna lite också. Och jag är jättehungrig. Jag behöver mat.

Jag har 4 stora frågor jag vill ha svar på. Den första av dem är: existerar omnipotens? Drop a line med argument och bevis! De resterande tre frågorna är av lite mer personspecifik karaktär.
To be continued... (eller inte).

0 comments so far.

Something to say?