: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Ordförande för D-sektionen?

Category: By Tom Fury
Igår blev jag nominerad av valberedningen till ordförande-posten i D-sektionen. Såhär stod det på sektionens hemsida:
"Till det extrainsatta sektionsmötet den 10 maj klockan 17 i C1 har Valberedningen nominerat Tommie Haag till ny sektionsordförande."
Får väl se hur det går på mötet. Ska tydligen förbereda ett presentationstal också och berätta lite om mig själv och grejer. Herregud, vad ska man säga? "Jag heter Tommie och ...umm... jag är jävligt grym?" Något sånt borde funka. Jag tror alla kommer gilla mig direkt.

Det här kan bli intressant. Jag hoppas jag kommer göra ett bra jobb. What the fuck, det är väl klart att jag kommer göra det. Nu måste jag bara se till att bli klar med resten av mitt arbete i skolan - ett par labbar och lite såna roliga saker.

På tal om skolan - jag borde gå och lägga mig nu.

Godnatt!

3 comments so far.

  1. Anonym 05 maj, 2006 11:04
    Hmmm börja talet så här "Yo, Jag är Tommie, vem fan är ni?"
    fortsätt sedan i stil med "Jag kommer styra det här med järnhand och er åsikter kan ni köra upp någonstans" "Jag förklarar detta möte som det sista för nu kommer jag ha makten här så länge jag lever och därefter kommer min son att ta över, och därefter hans osv" Sedan avslutar du "Buga för diktatorn" Hmm kan funka...
  2. Anonym 06 maj, 2006 01:42
    Aha master of D alltså, intressant !...var är du ? Har tråkigt !
  3. Anonym 08 maj, 2006 23:44
    yo honey, jag tror (trots bättre vetande) att du kommer klara dig galant! gillar förresten johans idé till öppningstalet, jag skulle definitivt ha respect för en kille som höll ett sånt tal. sen skulle jag ringa polisen... puss

Something to say?