: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Ordförande för D-sektionen!

Category: By Tom Fury
Igår blev jag vald på mötet. Det gick väldigt snabbt, faktiskt. Mötet tog typ en kvart. Inte för att jag hade speciellt mycket konkurrens att tala om (ingen motkandidat alls), men ändå.

Kommer nog bli kul och lärorikt tror jag. Efter mötet stack jag hem till Jonas och drack lite öl och grillade - jäkligt trevligt! Och gott. Och mycket vitlök. Jag kommer inte behöva äta mer på hela veckan, tror jag. Jag är fortfarande mätt, och nu är det morgonen efter. Helt galet.

Vår Shakey-robot med planerare är klar nu, får hoppas han godkänner labrapporten. Det är nog den roligaste laben jag gjort sen jag började skolan. Artificiell intelligens is the shit!

Hursomhelst, jag behöver göra mig i ordning och sticka till skolan nu. Återkommer ikväll om jag hinner och orkar och skriver lite mer. Snart kommer recension på Cat People (1982), ska bara se klart filmen någon gång. Den verkar ganska sådär typiskt kass.

3 comments so far.

  1. Anonym 11 maj, 2006 08:06
    Leve diktatorn........? Eller vad innehöll ditt invigninstal egentligen? Hoppas du satsar på korrumption och tomma löften!
    Precis som din förebild G.Persson
  2. Anonym 11 maj, 2006 18:26
    wow det måste kännas bra att veta att enda anledning till varför du blev vald var att du inte hade några motkandidater...
  3. Anonym 11 maj, 2006 18:41
    nu: D-sektionen, snart: världen?! ;) Grattis till ordförandeskapet, se till att inskaffa Kebabmotioner eller liknande på kommande höstmöte... :D

Something to say?