: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Bishop, Palace och däckat födelsedagsbarn.

Category: By Tom Fury
Så kom kvällen då vi skulle ut och fira Bman. 20 år redan, den lilla slyngeln. Kvällen började tidigt hemma hos honom, bara han och jag, och pimplade lite smirnoff. Sedan bar det av till Bishop där Micke hade bokat bord. Det var riktigt kul, och jag drack en hel del och blev ganska så full.

Någon gång under kvällen försvann Bman in på toan. Tyckte han stannade där ovanligt länge. Det visade sig att han typ hade börjat må skitkasst i magen (inte bara p.g.a alkoholen), så han fick skickas hem i en taxi. Bra, födelsedagsbarnet var den som däckade först, och det på förfesten dessutom :).

Efteråt drog vi vidare till Palace. Ganska mycket folk, det var typ smockat. Och jag blev ännu fullare där. Träffade en hel del roligt folk, en del som jag inte har sett på evigheter. Det var skitkul! Inget bråk heller för min del, men två kompisar hade varit med i lite fighter. Fast det var innan jag kom dit och kunde styra upp saker och ting :-p .

Hursomhelst. Kom hem runt 4-tiden inatt, och var helt död. Imorse när jag vaknade var jag ännu mer död. (Hur kan man vara ännu mer död? Antingen så är man död eller inte. Men ja, ni fattar. Att vara död är en boolesk funktion liksom).

Idag bar det av hem till Bman för att fira honom på riktigt. Hans släkt kom och vi käkade skitgod smörgåstårta som hans mor hade gjort. Massa creds för den.

Nu börjar baksmällan äntligen gå över. Skönt. Jag borde få lite mer plugg gjort under helgen. Imorgon så blir det dags att ta tag i det där. Tror jag.

Ja just det. Nobou Uematsu är grymt bra. Lyssnade igenom hans metalband Black Mages' album (första och andra), och de hade ett par bra låtar att erbjuda, faktiskt. Remaken på FFX-temat var ruskigt bra. Mr. goo framförde väl kanske inte en sådär jättejättebra vocal-insats, men den operaliknande sången passade in nevertheless. The Skies Above heter låten. Lyssna på den.

0 comments so far.

Something to say?