: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Harvey Birdman is the shit

Category: By Tom Fury
För ett tag sedan publicerade jag en rankinglista över de bästa tecknade serierna som finns. Då placerade jag Harvey Birdman - Attorney at law på tredje plats. Jag vetifan om jag inte är beredd att ändra mig och flytta upp den till första platsen och peta ner Family Guy från tronen. Eller dela den med Family Guy. Jag har inte bestämt mig riktigt. Det enda problemet med Harvey Birdman är att det finns alldeles för få avsnitt av serien. Jag vill ha mer, mer, MER.

Humorn är helt klockren. Det går snabbt, och sen går det lite snabbare i svängarna, och sen går det i full fart. Det finns liksom ingen motsvarighet. De sjukaste grejerna händer under var och ett av avsnitten. Ord räcker inte till för att beskriva, det är en upplevelse som måste upplevas själv.

Gillar man inte humorn i Harvey Birdman, så ifrågasätter jag om man har någon humor över huvud taget. Humor definieras av Harvey Birdman. Och Family Guy.

Hursomhelst. Nu måste jag äta frukost och sen bär det av till skolan. Men ta er i kragen och titta på Harvey Birdman nu. Annars missar ni kanske den roligaste serien ni någonsin kommer att se i hela era liv. På riktigt.

0 comments so far.

Something to say?