: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Sen när gjorde en val något för dig?

Category: By Tom Fury
Jag har bara en fråga angående valar: vem bryr sig? Allt jag någonsin hör är folk som jiddrar och tjafsar om att rädda valar. Varför rädda valarna? Screw them, vad har de gjort för mig? Hur skulle du tycka om att gå till stranden en dag och läsa på en skylt där det står ”Tyvärr, vattnet är slut”. Inte troligt? tänk om. Här är lite fakta om valar som inte många vet om:

Valar dricker allt vårat vatten och äter våra sjömän!

När de inte är upptagna med att leva rövare på de höga haven, så strandas de och ruttnar till döds bara för att jävlas så att ingen kan ha roligt på stranden.

Sen så finns det folk som påstår att valarna är så smarta. Om valarna vore så smarta, så hur kommer det sig att de fortfarande inte lärt sig att andas under vatten som allt annat som lever i havet? De har bara haft 40 miljoner år på sig att göra det och de har fortfarande inte fått ordning på sin skit. Och nu påstår forskare att de hittat homosexuella valar. Duh.

Är det för mycket att begära av en val att rädda mig för omväxlings skull? När senast sköt du upp saker och ting genom att skriva dumma artiklar istället för att plugga till ett prov och en val räddade ditt arsle under provet? Aldrig. Faktiskt, sen när gjorde en val något annat än dumma tricks som att hoppa upp från vattnet? Oooh, valen kan hoppa upp från vattnet. Big deal. Försök bygga en oljerigg. Då blir jag imponerad.

0 comments so far.

Something to say?