: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Vi behöver mer våld i TV

Category: By Tom Fury
Folk klagar alltid om våldet i TV. Jag hade nyligen oturen att titta på TV (dålig idé), och nu förstår jag varför de jiddrar: det är inte nog med våld på TV! Fan, allt på TV suger. Det är svårt att förklara hur dåligt det är. För att hjälpa dig få en idé om hur det är, föreställ dig en fet, äcklig, finnig röv. Håll den bilden i huvudet i 6 timmar. Så är det att titta på TV.

Okej, det var dåligt, jag ber om ursäkt. Hursomhelst, vi behöver mer våld på TV, eftersom det som sänds nu är vekligt. Ingen vill se ’Vänner’, med en dipshit som kallar sig själv ”Chandler” eller whatever i helvete han nu heter. Det är bullshit. Jag säger att vi måste ha en show med en kille som bara kör över folk.

Vad var det? Säger du att ”det är en lam idé”? Åh...jag säger ”dra åt helvete”.

Så hursomhelst, tillbaka till min idé med bilen. Den här killen kör över folk eftersom han känner att han borde hämnas på samhället genom att minska på befolkningen.

Om vi hade en del shower som Rambo på TV hela tiden, så skulle saker bli så mycket bättre. Alla dipshits som bitchar om att våld har en ogynnsam verkan på ungdomen behöver dra sina huvuden ut ur sina arslen. Våld bygger karaktär, alla behöver våld nån gång då och då för att hålla dem i form. Vi vill inte uppfostra en nation av mesar. Jag är för trött för att fortsätta med det här skitsnacket.

0 comments so far.

Something to say?