: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Om jag härskade över universum

Category: By Tom Fury
Först och främst, så skulle jag få alla att klä sig som pirater (eftersom pirater är så tuffa), och jag skulle ha robotar som gjorde allting (förutom jobbet som mina slavar gör; de kommer göra något meningslöst som att försöka rädda valarna eller någonting liknande för att hålla dem upptagna). Sen så skulle jag dumpa radioaktivt kärnavfall i Alabama (eftersom vattnet där redan är förorenat; hur kan du annars förklara alla defekta födslar? Inavel? Åh, vänta... äh glöm det).

Sen så skulle jag föra igenom en lag som gjorde det obligatoriskt för alla att rösta på mig i varje val (så jag alltid vinner, bwahaha). Dock så kan de få rösta på någon annan, så länge jag vet vem det är så jag muta dem. Lite då och då så kanske jag skulle fixa rösterna så det såg ut som om det var en stängd omröstning, men då skulle jag alltid vinna (eftersom jag för igenom en lag som säger så) för att ge folk falska förhoppningar.

Sedan, så skulle jag ta alla leksaker och allt godis i världen och lägga det i mitt elfenbenspalats (jag vet inte vad det är med utrotningshotade arter som gör sig så bra som möbler), och så skulle jag leka med dem alldeles själv, tills jag blev uttråkad fem minuter senare och bränner dem framför alla barn jag tog dem ifrån. Jag skulle också ta ner alla TV och Radio stationer och bara ha en istället. Jag skulle kalla den ”Submit to me or I will burn your house down and destroy your family”-kanalen, eller förkortat: STMOIWBYHDADYF. Den ska spela mina hjärntvättande band åtminstone 25 timmar om dygnet (regisserad av miljövänner, eftersom de är så bra på hjärntvättning) och skamlös propaganda för de andra två. Ah just det, dagarna har nu 27 timmar eftersom jag säger att det är så.

Jag skulle göra irrationella saker som att göra det olagligt att simma vissa dagar, som det är nu i Utah, och censurera alla former av självuttryckelse genom att göra yttrandefriheten (speciellt porr) illegalt, så att konservativa föräldrar kan gå till videoaffärer utan att tvingas bära bördan att övervaka sina barn. Jag skulle göra det till en helgdag att utnyttja kärlek, och få folk att köpa fåniga små kort och kartonger med godis i för att uttrycka sin känslor för sin älskade, förutom Alla hjärtans dag redan är tagen. Jag skulle göra min födelsedag en universell helgdag och få alla att betala en ”privilegium för att bli härskad över”-skatt till mig. Med pengarna, så skulle jag göra något riktigt meningslöst som att skapa en organisation som hjälper folk som inte behöver hjälp, bara för att leka med de fattigas och hjälplösas sinnen.

Jag skulle öppna en telemarketingbyrå, och anställa skickliga arbetare billigt och låta en liten skara inkompetenta högskolestuderande studenter driva företaget, och jag skulle instruera dem att ge alla som vet vad de gör ett helvete. Jag skulle rationalisera vid varje tillfälle jag fick och förvänta mig att mirakel skulle utföras med enbart kontorstillbehör. Gaj elluks agnivt alla tta avirks segnälkab. Jag skylle endra stävnijngän po alla ård. Sen så skulle jag ändra tillbaka dem. Jag skulle bränna ned hela Frankrike (med mimikerna fortfarande kvar där), och sen skulle jag skratta. Jag skulle skratta och skratta, som om det var roligt, mycket olikt Bob Saget’s monolog och som den absoluta motsatsen till Repmånad. Jag skulle ha så jävla roligt som universums härskare, jag kanske dras med av stämningen och har sex med en 21-årig intern. Men det skulle vara oansvarigt av en ledare att göra, skulle det inte?

0 comments so far.

Something to say?