: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Öka dina inkomster med cancer!

Category: By Tom Fury
Hur bönder kan öka sina inkomster genom att ge kor cancer.

Bönder skulle kunna tjäna mycket mer pengar på deras leverne om de gav djuren gigantiska tumörer. Det skulle vara effektivt och enkelt. Kor är dummare än människor, och med tanke på hur lätt människor fastnar i ett nikotinmissbruk, så borde inte kossor vara några problem.

Jag läste en notis om en 15 kg stor tumör som togs ut från en kvinnas sida. Hon vägde 155 kg innan operationen och 140 efter. Det betyder att cancern var 10% av hennes kroppsvikt. Föreställ dig att en bonde kunde öka alla djurens vikter med 10% genom att bara ge dem cigaretter. Vinsten skulle skjuta i höjden direkt.

Den genomsnittliga kon väger 500 kg och säljs för ca 10 kr/halvkilo. Om vikten ökades med 10%, så skulle det medföra ytterligare 1000 kronor per ko. Liknande resultat skulle ses hos grisar, får, och alla andra kreatur. Kanske även frukt. Ett flertal bönder som odlar tropiska frukter har redan anammat denna metod.

Ta mangofrukter exempelvis. Mangofrukter är en av de största frukterna men innehåller minst andel riktig mat. På detta sätt kan bönder ta ut hutlösa priser för storlek och vikt utan att förlora så mycket av produktionen. I Montana i USA så kostar mangofrukter 2 dollar men har en ätbar portion lika med en vindruva som kostar 10 cent. Faktum är, mangos är bara vindruvor som har rökt hela sina liv och utvecklat en gigantisk tumör i mitten.

Det finns bara en nackdel med att ge sitt leverne cancer. Cigaretter orsakar sjukdomar. Vi har redan sett en sjukdom spridas i kossor. Om bönder fortsatte att ge nikotin till vindruvor, så kanske vi skulle få se en hel del av galna-vindruvs-sjukan. Jag tycker att det borde kallas ”mad mango disease” eftersom det låter tuffare.

Jag kan inte mycket om bönders arbete, men jag tror det vore lönsamt att ge cancer till allt. Förutom kycklingar. Kycklingar kickar alldeles för mycket ass för att plågas. Om jag vore en kyckling, så skulle jag bli helt förbannad om en bonde gav mig en cigarett. Jag skulle vara liksom, ”Vad i helvete försöker du med för skit, Joe?” Sen så skulle jag picka honom i ögat med näbben, packa mina saker och hitta en ny hönsgård att kicka i. Jag skulle vara en så jävla cool kyckling.

0 comments so far.

Something to say?