: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Nedskräpning kickar ass!

Category: By Tom Fury

Varför skräpa ned? Varför inte?

Oh man, jag älskar att kasta skit ut från fönstret medan jag kör. Det finns inget mer tillfredsställande än att kasta skräp överallt, och låta allt gå till spillo.

Seriöst, jag anser att det är dags för folk att känna sig nöjda över vilka de är: lata jävlar. Let’s face it. Människor är lata. Till exempel, så finns det den här killen på mitt förra jobb som skröt om hur pass nära han hade till jobbet. Oh, vänta ett tag. Det är jag. Att ha nära till jobbet kickar ass. Varför skulle jag behöva gå en hel bit längre till jobbet när jag kan sitta hemma och dega i 20 minuter extra tills det är dags att gå dit? Att ha långt till jobbet är för suckers.

Jag kom på en bra idé häromdagen: Jag vill ta en stor bit av Sverige och göra det till en soptipp. Vi kan kalla det Soptippslänet, och anställa något jackass till landshövding. Landshövding jackass kunde då göra en hel del skitdåliga förändringar som till exempel bjuda in olympiska kommitén till länet, och sen driva igenom ett svindyrt bostadsprojekt som ingen kan ha någon användning av. Sen, så skulle vi kunna höja skatterna för att hjälpa till att finansiera alla dessa galna idéer, och kalla detta län för Stockholms län. Fan, vad jag hatar Stockholms län. Vad har det här att göra med nedskräpning? Åt helvete om jag vet.

0 comments so far.

Something to say?