: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Lärarjobb.

Category: By Tom Fury
Jag har blivit erbjuden lärarjobb i Linjära system och matlab, som ska hållas för I-ettorna efter påsk. Lektionsledare antagligen, eller labledare. Eller både och. Jag hoppas bara det inte kommer krocka för mycket med de andra kurserna jag har tänkt läsa. Såg att den ligger i samma block som Artificiell intelligens, och det vore ju lite tråkigt att missa viktiga labbar och sånt där. Hursomhelst, krockar det så krockar det, och då får jag försöka göra det bästa av det.

Bio ikväll, ska gå och se Jarhead. Ville ju hellre se King-Kong, men mötte grymt motstånd. Hårt, liksom. Imorn blir det utgång i Linköping, på BK club session. Kan bli kul. Det måste det fan vara, biljetten kostade ju hela 120 stålar. Outrageous! Men men, någon gång ska man väl kosta på sig lite dyrare nöjen.

Varför skriver ni aldrig några kommentarer? Jag har fått typ...2 inlägg på de senaste 12 inläggen eller så. Skriv mer!

1 comment so far.

  1. Anonym 23 februari, 2006 13:39
    Tog du det erbjudna jobbet undrar vi från Ljura

Something to say?