: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Fred suger, det är dags för krig!

Category: By Tom Fury
Teletubbies, Enya, Sarah McLachlan och Alanis Morisette. Medhjälpare till förfallet av den västerländska civilisationen. När karaktärer som ”Tinky Winky, Laa Laa, Dipsy,” och ”Po” tillåts existera, så vet du att det är dags för krig. Vad i helvete är det för fel på folk i dessa dagar? Det börjar dra sig mot den punkten då jag inte ens kan gå ut säkert utan att ha med mig ett hagelgevär för att avstyra allt bullshit.

Jag säger då det, vi behöver bli av med ett par människor eller en miljon. Ett till krig skulle vara perfekt. Krig bygger karaktär. Ja va fan, det behöver inte ens vara krig. Jag nöjer mig med folkmord. Jag säger att vi ställer upp alla företagsägare, mimiker, kändisar, och alla andra feta jävlar som går omkring som om deras avföring inte stinker, och sen systematiskt piskar skiten ur dem.

För det otränade ögat, så kan jag verka vara en ganska usel kandidat för en human individ. Men är jag vekrligen det? Allt jag vill är att folk ska dra ur sina huvuden ur sina arslen. Är det för mycket begärt?

Att dra huvudet ur arslet är lätt! Använd helt enkelt denna trestegsplan: Först, gå ut och ta bort den där ”Mean People Suck”-klistermärket bort från din äckliga nya bil, samla alla din värdefulla märkeskläder tillsammans med all den där hippa musiken som du köpte eftersom du var en idiot, och bränn dem helt och håller. Nästa steg är att inse att du är en idiot som köpte allt skräp i första stadiet, och till sist, köp dig aldrig mer in i det där skitsnacket igen. Det är allt du behöver göra för att uppgradera din status från dipshit till jackass i min bok. (Nästa steg är shitface, så sluta inte nu!).

0 comments so far.

Something to say?