: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Utomjordingar är töntar.

Category: By Tom Fury
Utomjordingar suger. Titta bara på dem. Vem försöker de lura? Står där 1.2 meter långa med deras stora svarta ögon och beamar upp oss på deras rymdskepp och tror de är bättre än oss. Jag säger att vi ska sluta ta den upp i röven och slåss tillbaka.

Jag har sett några shower som har baserats på folk som blev bortförda av utomjordingar och deras berättelser om deras upplevelser. Jag hittar alltid då dessa fyra nördar som pratar om hur de paddlade kanot på en sjö en sen kväll och såg något ljust sken i himlen.

De signalerade det med en ficklampa och ljuset var tydligen ett rymdskepp som kom och tog dem bort från sjön. De återgäldades senare till deras campingplats och kom inte ihåg mycket om upplevelsen men alla hade mardrömmar om vad som hände senare i deras liv.

Min fråga är, varför tog de så mycket skit från de där jävlarna? De borde inte ha jävlats med dem från början. En av dem sade att en av varelserna satt bredvid dem och sade ”Gör bara som jag säger, så skadar vi dig inte”. Vad skulle de ha kunnat göra om de inte hade sitt huvud fast på sin kropp, dipshit? Jag skulle ha kickat deras ass så hårt att de skulle flyga tillbaka där de kom från och sedan minnas smärtan resten av deras liv.

Vi måste sluta tillåta dessa dipshits att styra och ställa med oss. Det här är vår planet, de har inget att göra ens i vår atmosfär, flygandes med deras äckligt fula rymdskepp. Vi behöver inte så mycket tekniskt försvar. Om de beamar upp oss så säg åt dem att sluta vara såna jävla pussies och ta oss med deras bara händer istället. Låt oss se vad de kan göra utan sina lasrar eller gigantiska rymdskepp som de stjäl oss från marken med. Fuck, de skulle få ha sina lasrar. De kan nog inte döda en med dem ändå.

Utomjordingar försöker säkert läsa detta och bygger någon ny bad-ass-leksak att jaga mig med. Utomjordingar måste sluta vara såna jävla pussies till att börja med. De gör alla dessa fancypanty år 3000 vapen för att skrämma oss och vill inte ens slåss med knytnävarna.

Det är enkelt om du frågar mig. Ta inte skit från de där utomjordingarna. Om de hotar dig med sina laserpickadoller, sparka bara av deras huvud, de är inte så tuffa. Om de inte gillar det, så kanske de skulle sluta invadera jorden.

This is my planet, bitch.

0 comments so far.

Something to say?