: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

C++ och annat crap

Category: By Tom Fury
Igår skrev jag tentan. Den var fan skitsvår, men ganska rolig. Datortentamen, och det kunde väl ha gått bättre. I och för sig var det ganska mycket som man borde ha kunnat som man faktiskt inte kunde. Det hade hjälpt om jag kanske hade programmerat lite mer innan tentan istället för att bara läsa igenom styckena, men i brist på tid - vad ska man göra?

Hursomhelst, vi får väl se hur det gick när resultaten dimpar ner i brevlådan. Det ska mycket till för att jag ska bli godkänd.

Har börjat fila lite på projektarbetet till databastekniken nu också, och kommit igång lite med den artificiella intelligensen och vår "intelligenta dammsugare". Den kommer äga hårt. Den ser ut som pacman.

Har sett klart Victory Gundam nu också. Inte så bra direkt. Det finns dock sämre Gundam-serier än den, så den var väl inte helt värdelös. G Gundam verkar bättre dock. Men man kanske skulle försöka ägna lite mer tid åt sina studier än att titta på sånt? Äsch.

Nu är det fint väder ute också och (relativt) varmt. Blir nog att ta en tur på blades lite senare idag. Nån som är upp för det?

Jag undrar om det blir lite party ikväll? Jag vill, och jag är svinhungrig nu. Dags att fixa käk. Och ni, skriv lite mer kommentarer till mig, det är inte överflöd på dem direkt...

Snart kommer recension på Azumi.

2 comments so far.

  1. Anonym 21 april, 2006 13:29
    Så blir det när man dizzar PO, PJ eller vad karln hette (var ju inte på så många lektioner då).
  2. Anonym 22 april, 2006 10:52
    det konstiga är att man sitter där ett par timmar innan deadline, och då går dte hur bra som helst. behöver väl pressen! men snart är det sommar och då slipper vi studierna =P

Something to say?