: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Good news!

Category: By Tom Fury
Jag får tillbaka ~4000 på skatten. Det är skitbra! De pengarna kommer gå åt när jag ska köpa en PlayStation3. Fast vänta nu, det är ju lång tid kvar tills releasen. De pengarna kommer säkert hinna ta slut lång tid innan det är dags att införskaffa den.

På tal om det förresten, jag kom på lite fler spel som jag varvat:
  • Rush 'n Attack (NES)
  • Fallout (PC)
  • Fallout 2 (PC)
  • Turtles II (NES)
  • Turtles IV (SNES)
  • Mortal Kombat II (SNES)
  • Street Fighter II (SNES)
  • Tekken Tag Tournament (PS2)
  • Metal Gear Solid (PS)
  • Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PS2)
  • Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
  • Rush'n Attack (NES)
  • Shadow of the colossus (PS2)
  • ICO (PS2)
  • Snake's Revenge (NES)
Varför ska det vara så svårt att tänka tillbaka på de titlar som man kickat ass med? Hursomhelst. Jag börjar bli lite trött på skolan nu, det är liiite för mycket att göra just nu. Så varför tar jag aldrig tag i det? För att det är T R Å K I G T. Det mesta, i alla fall. Och svårt. Men fo'real, jag har inte tid att skriva det här. Tänkte vara hurtig idag också och gå ut och springa. Satsar på 5.5 km. Kommer nog landa på ~5.5 meter (ut från lägenheten, ut i trappen, sen vända tillbaka).

0 comments so far.

Something to say?