: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

FUC(++)K !

Category: By Tom Fury
Fick mina resultat idag från tentan i Avancerad Programmering i C++ . Underkänt. 13 poäng, och man behövde 16 för godkänt. Inte ens i närheten. Fy fan, ännu en tenta att försöka sätta i sommar. Varför var det tvunget att gå så illa? Jag tycker jag har tillräckligt att göra ändå. Men men, det är bara att ta nya krafttag och försöka sätta den nästa gång. Eller gången efter det.

Har lite goda nyheter att berätta också. Vår intelligenta dammsugarrobot fungerar äntligen som den ska. Nu hittar den all smuts i rummet och återvänder hem när den är klar och stänger av sig själv. Bara labassistenten godkänner vår lösning nu :).

Hursomhelst, har en hel jäkla del att läsa nu, och så ska jag upp tidigt imorn (tidiga mornar suger), så ska väl försöka sätta igång istället för att sitta här och skri va.

Recension på Azumi 2 kommer strax.

1 comment so far.

  1. Anonym 26 april, 2006 21:14
    Måste säga att mina förhoppningar sänks ganska så rejält inför min studiedebut på universitet, nu när du radar upp IG, du är ju MVG-mannen med svenska folket....

Something to say?