: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Frugan är hemma.

Category: By Tom Fury
Idag plockade jag upp henne på station. Kul att se henne igen, och vi hade det riktigt trevligt. Förutom att jag blev lobotomerad av hennes musik som hon satte på repeat ungefär hela dagen. Men det fina vädret och det fina sällskapet (mig, som hon hade) övervägde detta och på det hela var det en riktigt schysst dag. Skiiitvarmt verkligen, och jag har fått ännu mer färg. Hoppas hon var lika glad att se mig. Men det borde hon ju varit. Jag menar, om jag inte hade varit mig själv och istället varit min flickvän så hade jag blivit väldigt glad att se mig. Jag hade även blivit glad att se mig även om jag inte hade varit min flickvän. Ni förstår, va? Det gör inte jag.

Hälsade även på Jose och Peter en sväng innan det bar av hem till Erika en liten snabbis och sedan hem till hooden igen. Var faktiskt riktigt hurtig och var ute och gick ca en timme. I den stekande solen. Inte illa, tycker jag.

Egentligen finns det inte så mycket mer att skriva om, det hände inte speciellt mycket. Förutom att det bjöds på tacos hemma hos frugan - och det tackar man ju aldrig nej till. Det som är mer intressant är vad som händer imorn. Då ska vi, förutom bada och sola om vädret tillåter, gå och se Silent Hill! Jag har varit taggad för den filmen i...jag vet inte, men alldeles för länge. Jag hoppas, hoppas, hoppas att den kommer leva upp till förväntningarna. Det måste den göra.

Snart kommer ny recension förresten. Black Christmas. Hur somrigt som helst!

2 comments so far.

  1. Johan 14 juni, 2006 00:05
    Klipp dig och skaffa dig ett jobb! Klipp dig och skaffa dig ett jobbb! Du är värdelös, du är värdelös! Klipp dig o skaffa dig ett jobb.
    En slående ramsa!
    Hehe :D
  2. Anonym 20 juni, 2006 13:12
    "Men det fina vädret och det fina sällskapet (mig, som hon hade)"
    hehe
    "Förstår ni? Det gör inte jag"
    hehe, kan ju vara riktigt underhållande att läsa detta emellanåt. =)
    Blev sugen på Silent Hill nu när jag läst din recension, får se till och se den en vacker dag tror jag allt.

Something to say?