: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Nationaldagen 2006 - satanistiskt påhitt?

Category: , By Tom Fury
Har ni tänkt på vad det är för datum idag egentligen? Det är 060606. Det händer liksom bara en gång per millenium. Och eftersom nollor egentligen inte tillför någonting, så kan man ju ta bort dem. Vilket ger oss att vi har 666 kvar. Och alla vet ju att det är the main man Hin Håle's, Djävulen's nummer. (Har någon försökt ringa honom på 666 någon gång? Jag kommer aldrig fram. Den jäveln (hah!) måste ha blockat mitt nummer!).

Vad innebär detta då? Nationaldagen år 2006 är den dag som alla Sveriges satanister (typ 20 stycken och sen 300 goth-människor som tror de är satanister eftersom de välter gravstenar och spetsar katter i träd, tough-ass-bitches som de är) kommer att samlas och utföra något otroligt stort. Något som bara händer en gång per millenium.

Nu är ni väldigt nyfikna på vad det är, eller hur ? Genom ett par konfidentiella källor har jag fått information om vad som kommer att ske. Alla Sveriges satanister kommer att, för första gången sedan förra milleniumet, dansa kycklingdansen.

Antagligen tänker du såhär: "Men snälla Tommie, är du helt dum i huvudet? kycklingdansen är ett ganska nytt påfund". Svaret är att den inte alls är ny. Tänk efter själva. Hur länge har det funnits kycklingar? Ganska så jävla länge i alla fall. Och hur många gånger tror du inte att man har dansat kycklingdansen när man sett hur de små stackarna har kutat runt och muckat gräl med de övriga i hönsgården? Ganska så Satan ofta, eller hur? Precis. Den sjätte juni år 1906 dansade alla satanister kycklingdansen när de samlades i Kiruna (Stockholm ville inte ha dem). Det blev en jäkla tillställning, och ett Herrans liv i media. Jag förväntar mig inte mindre detta år.

Men vi lämnar detta och går vidare till något viktigare. Vad jag själv ska göra under nationaldagen. Svaret är inte ett jävla skit. Tror jag. Blir väl att försöka öva på min sociala förmåga under dagen möjligtvis, och kanske avancera lite under kvällen med förtäring av alkoholhaltiga drycker. Fast jag måste ju till skolan imorn. Så det kanske inte är så populärt. Well, vi får väl se hur dagen artar sig.

I helgen var jag nere i Kalmar förresten. Åkte lördag morgon, bakfull som en flodhäst dagen efter Sommar-X på universitetet (som för övrigt var förbannat jävla roligt, träffade en hel del tjejer (och killar) som jag både kände och inte kände men lärde känna sen.) Många som kände igen mig men som jag själv inte kände igen. Sånt är skitkul men lite läskigt när de kommer fram och säger "Hej Tommie!" och jag tänker "umm....jag har aldrig sett dig förut i hela mitt liv, hur fan vet du vem jag är?".

Hursomhelst. Vi var ute på lördagskvällen. Började ganska trevligt på förfesten, fortsatte ut och var väl...lite halvtråkigt på första stället vi var på. Kändes inte som om man hade så mycket gemensamt med folket, och kände mig aningen utanför. Internhumor är inte så rolig när man själv inte är intern, så att säga. Det löste sig dock senare när vi gick vidare till ett annat ställe i Kalmar, ett litet större ställe med ett par dansgolv och så. Där blev det genast mycket roligare och jag stormtrivdes - fast pengarna rann iväg snabbare från mig än vad Hjulben springer ifrån Gråben. Så nu måste jag nog leva lite fattigt ett par dagar.

Söndagen blev det beachvolley, sen hem till Norrköping och slaggade över hos Erika. Måndagen följde jag henne till tåget, och nu är hon iväg och jobbar på båten. Kommer hem nästa vecka, tror jag det var.

Allt som allt var helgen lyckad, fast kunde kanske ha gjort av med lite mindre cash. Trevligt hade jag dock, så det var väl kanske värt det :). Nu vankas det mat hos mormor. Efter det får vi se vilka äventyr dagen har att erbjuda.

Ciao!

1 comment so far.

  1. Johan 06 juni, 2006 14:21
    060606 ja du, du tror itne jag blivit påmind av de tidag på jobbet av hårdrockarna :D
    666 the number of the beast!!
    Nu börjar du få ornding på bloggen igen kompis. Så du vill bli en intern? Det kan vi ordna. Du kan få bli en intern hemma hos mig och aldrig få komma ut. Vi plockar in dig på Torsdag, då har du högar av disk som väntar dig som dina sysslor om dagarna. Sedan sover du inlåst på vindsförrådet.

Something to say?