: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Oh man jag älskar sommaren.

Category: By Tom Fury
Ännu en superdag. Det var bara i förrgår (tror jag? har tappat tidsbegreppet helt) som var lite tråkig och regnade lite. Dagen har varit fantastisk. Äntligen kom jag igång och tränade på gymet, efter ett alldeles för långt uppehåll. Måste ju börja bygga upp mig lite och komma bort från mina 40 kilo - inte sant, Thore?

Efter gymmet var det dags att dra ut med Jonte och några homeboys till en sjö och lägga sig för att lapa sol och bada. Måste säga att det var hyfsat skönt i vattnet - för att vara en sjö i Sverige. Vilket inte säger ett skit egentligen, för det är pisskallt typ överallt.

Träffade även på Micke och Niclas där ute som jag inte hade sett på evigheter - alltid lika kul att stöta på folk sådär. Hursomhelst. Jag är helt mör i kroppen efter träningen, och ikväll blir det nog en lugn kväll hemma. Ska nog titta på Doom-filmen, kanske. Eller jag vet inte. Känns som det skönaste vore att sova bara.

Igår var jag och Erika ute vid Aborreberg och fikade tillsammans med mina föräldrar. Varmt som satan var det, och helt vindstilla. Jag brände mina stackars armar ganska rejält, tror jag. Kändes som det då, känns inget nu i efterhand. Det är nog för att solen har lyckats bränna sönder alla nervtrådar i mina armar (jag klagar inte! Jag gillar värmen.).

Erika och mor chillar i solen och snackar skitsnack. Som kvinnor brukar göra.

Det var nog en av de bättre dagarna den här sommaren. Chillade även med Amanda hemma hos henne ute på landet tidigare under dagen. Riktigt soft var det. Jag är skitseg i skallen nu, och skriver säkert väldigt osammanhängande. Det skiter jag i. Jag fick i alla fall en bild publicerad. Och jag har sommarlov.

1 comment so far.

  1. Johan 17 juni, 2006 15:19
    Så nu ska du omvandla 39 kg fett till 39 kg muskler? Lycka till 40kg-tommie! Och du bara slappar om dagarna....Jag är inte avundsjuk. Jag hatar värme.

Something to say?