: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Home again!

Category: By Tom Fury
Kom hem ikväll från Kalmar. Hade varit där nere tillsammans med Johan och Amanda för att hälsa på Erika och hjälpa till med flytten, men det blev en hel del alkoholdrickande och mycket mindre flyttande. Kärringen som hade den nya lägenheten sket i att hålla de tider som var avtalade och sköt upp på allt, så det blev inte riktigt som planerat. Hade dock trevligt för den mesta av tiden. Mysigt att träffa flickvännen, såklart. Synd bara att hon inte följde med hem hit till Norrköping, hon blir nog kvar nere i Kalmar ända tills hon mönstrar på igen - vilket gör att det kommer dröja ytterligare ca 2 veckor innan vi kan träffas igen. Lite tråkigt, men vad ska man göra liksom. Mycket annat på gång nu också som jag måste ta tag i, så kommer nog vara sysselsatt ändå.

På tal om att vara sysselsatt. Jag har kommit igång med min träning nu igen (äntligen!). Och idag när jag kom hem möttes jag av en lapp där det stod att min beställda dator var försenad. Helvete. Kommer inte få den förrän v.27-28 (dvs. nästa eller näst-nästa vecka). JA, det är lång tid att vänta när man så gärna vill ha den. Nu.

Jag är trött. Jag skiter i det här nu. Godnatt. På tal om godnatt förresten: jag har kommit på att jag hatar otacksamma människor. Fuck 'em!

[edit]: Kom på en sak. Egocentriska, självupptagna och arroganta människor har jag också jävligt svårt för. De går mig på nerverna.

1 comment so far.

  1. Johan 29 juni, 2006 10:43
    Det är väl bara att kasta ut kärringen?? Kul att du börjat träna, men det är väl på nått ställe som är kraftigt subeventionerat med skattepengar antar jag.

Something to say?