: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Ännu en asbra sommardag!

Category: By Tom Fury
Jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att det här vädret kommer hålla i sig. Idag var det nog värmerekord hittils. Termometern visade på eftermiddagen när jag tittade här hemma 31 grader celsius. Det är fan inte illa.

Dagen spenderades dels borta hos mormor och morfar liggandes på deras bakgård och solade, dels ute vid Glottern och badade och solade tillsammans med Richard, Jonte och Pelle. Hade det riktigt, riktigt trevligt.

Kvällen blev hemma hos Andree och en sväng med honom på stan. Käkade en riktigt flottig kebabpizza (jag är fortfarande proppmätt - tror inte jag behöver äta mer på en vecka efter den här rackarn). Imorn ska jag hämta frugan på station. Kommer bli kul att träffa henne igen, har ju inte pratat med henne speciellt mycket nu när hon jobbat.

Jag vet, det här inlägget är inte speciellt roligt heller. Men jag är trött och saknar fantasi. Plus att det är asvarmt i mitt rum och jag börjar hallucinera fram saker och ting. Heavy shit.

1 comment so far.

  1. Johan 13 juni, 2006 09:16
    Vad bra då kommer jag få äta 2 kebaber.

Something to say?