: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Tentaresultat

Category: By Tom Fury
Nu har alla resultat från tentorna trillat in. Såhär blev det:
  • Programutvecklingsmetodikteori: 5:a (36.5/40 poäng)
  • Industriell Företagsekonomi: 5:a (50.5/54 poäng)
  • Databasteknik: 5:a (36.5/40 poäng)
  • Artificiell Intelligens: 4:a (27/36 poäng).
Jag gillar inte att skryta egentligen (eller jo, jag gillar nog att skryta), men måste nämna att jag hade bäst resultat av alla som skrev tentan Industriell Företagsekonomi. Ingen mer sprängde 50-gränsen. I am the shit.

Och om jag ska försöka komma ned på jorden igen så kan jag bara konstatera att det känns förbannat jävla skönt att vara klar med de här tentorna. Jag hade varit nöjd bara jag blev godkänd, men att skriva sådana här resultat känns...overkligt bra. Nu känner jag att takterna sitter i fortfarande. Hoppas bara nu på att sista labuppgiften i artificiell intelligens skall godkännas. Bara den är klar, så ploppar väldigt många fina poäng ner i LADOK. Jag har hittils samlat hem ca 120 högskolepoäng. Det är inte illa pinkat. Och det påminner mig om att det är fasen inte mycket kvar tills jag är klar.

Det som är kvar nu tills skolstarten är att försöka sätta Elektromagnetism- och C++ - tentorna. Det måste jag fasen göra. Så svårt kan det inte vara.

På fredag är det midsommar. Yikes!

1 comment so far.

  1. Johan 21 juni, 2006 22:32
    Bah! bara några siffror på ett papper. Kom igen när du har ett arbete. Föresten du ska se när jag får mina resultat från tentorna när jag börja skolan. Du kommer bli så avundsjuk! Ha!

Something to say?