: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Be-ges inflyttningsfest

Category: By Tom Fury
Igår var det då dags att inviga och trasha Börjes nya lägenhet. Det var en riktigt fin lya de hade fixat, han och hans respektive. Det blev en riktigt bra uppslutning till slut, och festen var det fart på. Jag blev nog ganska så onykter tror jag. Eller jag vet att jag blev det. Kul hade jag!

Framåt tolv någonting (tror jag?) stack vi inåt stan till Platå. S m o c k a t med folk. Det var helt galet mycket människor. Och tight var det också. Platå har kanske världens minsta dansgolv, så det var riktigt hårt att ta sig fram någonstans. Självklart avslutades kvällen med den obligatoriska kebaben efteråt. Tyvärr var det väl inte den godaste jag ätit - men det är ju Linköping, man får väl nöja sig med vad man kan komma åt. Ingen har ju anklagat Linköping för att ha bra kvalitet på sin kebab, direkt.

Trodde jag skulle vara mer bakfull idag än vad jag är. Känner mig mest seg och trött. Typiskt en bra baksmälladag att inte göra något vettigt alls på. Men jag borde väl förbereda lite inför imorgon. Det får bli ett senare problem.

1 comment so far.

  1. Johan 18 mars, 2007 14:57
    Du vet att du mer och mer börjar likna en desertör. =P
    Tur att kebaben smaka skit iaf. Bränn ned stan istället.

Something to say?