: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Showtek & DJ Zany till Sverige!

Category: , By Tom Fury
Den 13-14 maj är det dags. Showtek och DJ Zany spelar på Silja Festival. Jag är grymt sugen på att åka med. Hoppas bara inget viktigt krockar i skolan. Det är ju inte mitt i tenta-p som det annars brukar vara med min sedvanliga tur. Vilka är på? Har inte kollat upp priser så noga, men blir nog ett par hundra att räkna med i alla fall. Det är det fan värt. Kul att se att hardstylescenen växer sig starkare här i Sverige - det kommer stor artist efter stor artist hit och spelar. Den här våren har börjat helt tokigt bra och verkar fortsätta i samma stil. Alpha^2 till Otten den 8:e april också. Kommer bli otroligt kul.

Hörde dessutom ett grymt bra set av Tatanka på hard.fm nyligen. Eller nyligen och nyligen, jag lyssnar fortfarande på det. Se setlistan nedan. Tatanka skulle jag vilja se/höra live någon gång också. Hade väldigt gärna velat följa med på Monday Bar Spring Cruise, men en tenta ligger i vägen. Som vanligt.
  • The Raiders - Miss Kidman on a Cruise
  • Zanza Labs - Control the Mind
  • Dj Zany - Spunk
  • The Machine - Raw ( Alphaverb rmx )
  • Citizen - Microteck ( IQ 06 rmx )
  • Machine Head - Headwave
  • Brainkicker vs Hardstatic - The Weasel
  • Zanza Labs - Industrial Bug
  • Zatox - Tanz Elektrik
  • Wild Motherfuckers - Fuck It Up ( Tat & Zat mix )
  • Dj Zany - Deep Inside
  • Tatanka Project - Floor Massacre
D-puben som vi anordnade igår (onsdag) blev lyckad över mina förväntningar. Cirka 50 personer dök upp totalt - mycket bättre uppslutning än vad jag hade vågat hoppats på. Kan bara hålla tummarna för att någon i och med detta beslutade sig för att söka en post till nästa verksamhetsår. Jag undrar vem som kommer bli min efterträdare. Det är sjukt svårt att hitta någon som vill ta över posten. Förstår inte det riktigt.

Well, tandläkaren klockan alldeles-för-tidigt imorgon bitti, så kanske lika bra att man går och slocknar... Ciao!

1 comment so far.

  1. Johan 02 mars, 2007 08:29
    Jaså är det på sjön? Då är det ju ganska intresant. På tal om att efterträda dig, tror du någon vågar? Ingen som kan leva upp till dig, kraven är för höga.

Something to say?