: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Tenta 1 klar, tenta 2 på gång.

Category: By Tom Fury
Första tentan avklarad. Efter halva tiden tyckte jag att jag var klar och lämnade in. 16 sidor blev det totalt, får hoppas att jag lyckades klämma ihop tillräckligt många poäng för en femma.

Imorgon blir det att försöka fixa klart sista laben i webbprogrammeringskursen, och sedan måste man kanske börja plugga inför nästa tenta - Datajuridiken. Plus att jag måste dra igång informationssäkerhetsprojektet. Sheeeesh.

Har kommit igång med träningen lite mer nu i alla fall, det känns skönt. Förra veckan var jag ute och sprang ett par gånger till och med (!). Imorgon ska jag ge mig ut igen och svettas som en gris. Eller kanske en elefant. Svettas dem förresten? Jag vet inte.

Jag behöver sömn.

1 comment so far.

  1. Johan 11 mars, 2007 15:03
    Yo, mycket skit att göra, däckade tidigt igår och mobilen låg i toaletten. hmmm

Something to say?