: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Ex-jobb..

Category: , By Tom Fury
Idag har jag varit runt på LARM och pratat med en hel del företag. Finns många intressanta, och en del mindre intressanta. Det som fångade mitt intresse särskilt var FOI (totalförsvarets forskningsinstitut) och Avalanche Studios (speltillverkare, Just Cause bland annat). Fanns väl en del andra företag som var lite småintressanta också, men ska väl gräva ner sig lite mer i vad de hade att erbjuda. Ericsson är en möjlig kandidat också.

Fick även bekräftelse från Microsoft angående intervjun. Den kommer bli av nu på måndag den 12:e feburari. Missar lite i skolan, men det får jag knappa igen helt enkelt. Så det kanske kan bli något i ex-jobbs väg på det hållet. Jag håller tummarna för det i alla fall.

Var på kårmöte igår, och det tog...ganska lång tid. Kom hem ruskigt sent och känner mig lite sliten idag. Men det löser sig nog till kvällen, som alltid.

Dags att ta tag i lite saker så man får någonting gjort.

Edit: Jag spelade Nintendo Wii idag. Det var kul. Riktigt kul!

1 comment so far.

  1. Johan 06 februari, 2007 16:37
    Kan inte ditt ex-jobb var att hjälpa en förtappad student till framgång?

Something to say?