: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Tuffa tider.

Category: , By Tom Fury
Berget med uppgifter och åtaganden verkar ständigt öka, och hur mycket jag än ligger i så verkar det aldrig minska. Utgången förra helgen blev lyckad måste jag säga. Jag hade det riktigt kul, på Otten av alla ställen också. Det berodde nog väldigt mycket på det trevliga sällskapet att kvällen blev så lyckad. Roligt att träffa alla människor igen och göra någonting utanför skolan för en gångs skull. Något väl onykter blev jag där också, som tur var kommer jag ihåg det mesta utav kvällen. Tror jag.

Nåja. Träffade på en hel del ansikten som jag inte sett på evigheter. Kul att catcha upp lite med dem, även om det bara blev lite som hastigast. Kvällen blev riktigt sen, tror jag var hemma runt fem-halvsex på söndagsmorgonen någon gång. Och så skulle man fira mor på söndagen och vara social med familjen/släkten. Gick väl lagom bra...

Lutar åt att det blir utgång i helgen igen. Imorgon är det hardstyle-event på BK (eller hardstyle och hardstyle...har man tur får man lite av det framåt småtimmarna), men det blir nog lördagen som är aktuell för utgång i sådana fall. Den 23:e däremot blir det garanterat BK för min del, själva profeten kommer ju och spelar. Det får man inte missa. Okej, hans musik kan väl vara lite cheesy men vafan, hardstyle är hardstyle och förhoppningsvis blir det ett schysst set som spelas. Jag ser fram mot det.

För övrigt, en hel del engagemang i styrelsearbetet på gång också. Ser ut som om det kommer att bli en produktiv vår. På tal om vår, förresten. Jag var och såg Rocky Balboa på bio häromdagen. Den var grann. Recension kommer, när jag får tid.

1 comment so far.

  1. Johan 02 februari, 2007 20:12
    jag skulle behöva hjälp med en labb! Tror du att du har en lucka nånstans? Databaser.

Something to say?