: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

23 år!

Category: By Tom Fury
Idag så har jag levt i 23 år. Tack alla som har kommit ihåg dagen och gratulerat mig! Mycket uppskattat :).

Fira födelsedagen kommer jag göra i veckan med utgång på onsdag och fredag (2 x Rejf!); Zatox och Showtek, respektive dag. Det kommer bli ös så det bara smäller om det!

Sedan blir det väl att fira med familj och släkt, men det blir inte förräns om ett par veckor - det var riktigt svårt att hitta något datum där alla kunde.

Anyway. Tacopaj står på menyn ikväll och jag är grymt hungrig!

2 comments so far.

  1. Johan 30 oktober, 2007 20:51
    Just det ja, 30 oktober, det datumet har jag hållt koll på i 7 år nu! De du!
  2. Tom Fury 30 oktober, 2007 22:36
    Det är fasen bra jobbat Thore. Jag vet att du alltid kommer ihåg min födelsedag. Trofast som du är.

Something to say?