: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Whatsup?

Category: By Tom Fury
Vad har jag egentligen gjort senaste tiden? Ja, förutom exjobb då. Inte är det speciellt mycket känns det som. Har varit supertaggad inför ikväll, då Brennan Heart kommer till Linköping och spelar. Besökte Krille igår som skaffat lägenhet i Vilbergen. Helschysst ställe han fixat faktiskt.

Anyway. Helgen blir ganska fullsmockad. Fest ikväll, sälja bil imorgon + fixa klart en presentation (får väl se hur lång tid det kommer att ta...), äntligen träffa Felicia på söndag och även lite släkt, om jag har tur. Och på måndag är det Live Meeting igen.

Anna var på besök häromdagen och försökte få lite plugg fixat. Blev väl mer att äta mat och kolla på Heroes istället (tack för att andra säsongen äntligen kommit!), men mys var det. Tack för sällskapet!

Finns ett par personer jag måste ringa och styra upp lite saker med - hoppas kunna fixa det idag. Förresten så är mormor och hennes tvillingbror + respektive nere i Spanien nu och kommer vara där i 3 veckor. Skönt för dem! Hoppas de får bra väder och har det hur bra som helst. Det förtjänar de två 80-åringarna (och Karin också såklart, även om hon inte fyller jämnt ;) ). Besöket i Norge förra helgen förresten var grymt kul och trevligt! Kanske slänger upp en bild eller två här, om andan faller på. Skitkul att träffa släkten i alla fall!

Well, dags att göra lite nytta. Ikväll är det rejfcore med juniorcore och designcore. Latinocore är inte med i the crew denna gång eftersom han är i brazilcore och ligger med tjejcores. Lucky bastard!

Över och ut!

4 comments so far.

  1. Johan 05 oktober, 2007 10:12
    Hoppas du är inspirerad av min blogg och bara dricker mineralvatten ikväll.
  2. Tom Fury 05 oktober, 2007 10:16
    klart jag bara dricker mineralvatten. Vad tror du om mig egentligen thore? ^^
  3. Anonym 06 oktober, 2007 15:57
    Why the sad face på mina kommentarer för snoris? ;-P
  4. Johan 06 oktober, 2007 18:24
    vad jag EGENTLIGEN tror om dig? Det vill du inte veta.......

Something to say?