: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Besiktning, Tandläkare och jobb

Category: By Tom Fury
Idag känns det som jag har fått ganska mycket uträttat. Började morgonen med att åka till besiktningen med Morfars (numera Mormors) bil. Det gick väl inte så bra som det kunde ha gått kanske. Spindelled på vänster sida var glapp och det var läckage i avgassystemet. Så det ska jag åka och fixa någon utav dagarna nu. Annars gick det prima!

Därefter var det besök hos tandläkaren. Skulle kostat 410:-, men blev bara 15:- (för parkeringsavgiften...). Min tandläkare var nämligen så snäll och bjöd på avgiften, bara för att det gick så snabbt. Hade i och för sig bara beställt konsulttid, men ändå. Det är en stor besparing som gjordes. Slutsatsen? Jag behöver inte göra något åt mina tänder. Inte ännu, i alla fall. Om det skulle visa sig att vänster framtand flyttar sig mer om ett par år så kan man ta till åtgärder då. Men inte i dagsläget, det var för lite. Och jag håller väl med, var bara lite orolig över att det skulle bli mycket värre än vad det har blivit. Så verkar inte vara fallet dock, vilket är skönt.

Det har rört sig en hel del på jobbfronten! Jag har varit hos Sogeti 2 gånger nu på intervjuer, och väntar på besked från dem med jobbförslag (eller nekande, såklart). Imorgon ska jag gå på intervju för arbete på Ericsson, och på onsdag nästa vecka är det intervju på Cybercom. Ska bli väldigt intressant, och känns samtidigt bra att ha lite att jämföra med.

Imorgon bitti blir det att hjälpa farsan att få upp båten på land, om inte min kusin hade tid att hjälpa. Då blir det att fortsätta jobba med examensarbetet istället. Ja, det har du ju kunnat läsa om här på bloggen också, så ingen mening med att tjata om det ytterligare. Framåt går det, men inte riktigt i den takt som man skulle vilja kanske.

Och inte nog med det - mycket fest är på gång! Den 31 oktober är det Zatox (och Tiesto...) på Otten, den 2 November är det Showtek på Sweapsound (Blue Heaven), och sedan bär det fasen av till QLIMAX! Jag är grymt peppad, och det ska bli hur kul som helst!

Ska försöka hinna med att träffa så många människor som möjligt nu också. Vet att jag har haft dåligt med tid (och har det fortfarande), men jag gör mitt bästa för att höra av mig och försöka ses.

1 comment so far.

  1. Johan 11 oktober, 2007 21:14
    Du vet att jag kan agera tandläkare! Även bilmekaniker! vad är cybercom? Typ som transcom lr?

Something to say?