: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Dagens citat by Juniorcore (x2)

Category: By Tom Fury
Junior kläcker ur sig bra grejer ibland. Som idag, då stavningskontrollen i Hjärncore @ Junior inte riktigt fungerade som den ska (ungefär som i Microsoft Word typ):
Arvan säger:
Brake your fucking face tonight!
Hmm...bromsa mitt knullande ansikte? WTF Junior, jag börjar undra vad fasen du tänker på ibland :D.

Sedan har vi det andra:
Arvan säger:
din brain är teoretiskt core
Arvan säger:
min är väll fotogeniskt core?
Det var bara helt enkelt mitt i prickcore! (btw, stavningskontrollen funkade inte där heller till hundra procent; "väll" --> "väl". //Raketforskar'n)

1 comment so far.

  1. Arvan 09 januari, 2008 20:49
    Men vafancore!...jag är kass på att stava. Och så suger skolans tgb också, så det blir lixom mer stfeal ;)

    jävla mobbcore!

Something to say?