: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

D-sektionen 31 år!

Category: By Tom Fury
Idag firades vår kära sektion. Firandet blev av med en massa tårta (snygga som fan, se bilden nedan. Som bonus var de goda också) och kaffe. Uppslutningen var hyfsad ändå måste jag säga. Vi hade beställt tårta till 100 personer, och allting gick åt (en del tog dubbelt upp, men ändå!).

Nu är det helg och jag skulle egentligen behöva vila ut lite. Men imorn bitti drar jag upp till Stockholm för att arbeta lite, och på söndag ska vi fira min kära mor som har fyllt år. Borde även labba lite men det blir nog som sagt ett senare problem. Lördag kväll blir det nog utgång förresten. Kanske ska satsa på att köra karatestilen för en gångs skull?

2 comments so far.

  1. Johan 26 januari, 2007 23:59
    Jag hoppas att den där tårtan som du har på bilden nu står på ditt rum o väntar att bli uppäten av mig. Du får gärna ställa in den i kylen.
  2. Anonym 28 januari, 2007 12:24
    TÅRTA! Jag vill ha tåååårta...

Something to say?