: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Konsten att beskriva ett misslyckat ligg.

Category: By Tom Fury
En väldigt nära vän till mig ville bikta sig för mig och berättade om en incident som hände honom ganska nyligen. Här snackar vi mästaren av metaforer. Läs nedan, det är såhär det ska berättas (jag har censurerat namn för att skydda de oskyldiga):

Vi började att fula oss som vanligt och till slut var vi butt naked och [namn] gick nerför kullarna för åka forsränning i floden. men hon ryggade tillbaks och sa att hon inte var van med tungan i frysen. så jag tänkte att det var dags att softa och la mig för att sova. sen efter en stund hoppade hon på mig och var vild typ och båten skulle in i hamnen. men hamnen var stängd och hon verkade vara nervös, så det sket sig. så jag sa att det inte var någon idé om hon inte var avslappnad och bla bla bla... hon ville typ ändå och sa att det brukar göra ont. vilket lät väldigt sorgligt och jag sket i kastrullen och kastade in handduken. nu efteråt känns det jävligt skönt att det inte blev någon rugbymatch. nu ska jag dra mig ur det här.

Jag har ju förklarat situationen tidigare att jag inte vill ha något förhållande. men just nu verkar hon bara gå och vänta på att jag ska bli kär och att det ska bli något. så det är lika bra att skippa allt fisande. går hellre på bågskyttstävling i norrpan under våren/sommaren.

1 comment so far.

  1. Johan 19 april, 2007 00:35
    Jaha? :S Du förstörde ju stämningen genom att skriva en sådan rubrik.

Something to say?