: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

So much to do, so little time...

Category: By Tom Fury
Har insett att tiden helt enkelt inte räcker till längre. Det är så mycket jag vill (och ska) göra, men så lite tid att få det gjort på. För det första har vi de här jäkla projekten i skolan - Webbprogrammeringen och Informationssäkerheten. Visst, webbprogrammeringen är en jäkligt rolig kurs för vi gör ett grymt kul och intressant projekt (ett spel) - men det slukar ändå så mycket tid. Informationssäkerhetsprojektet står väl inte riktigt lika högt i kurs. Det är faktiskt ganska tråkigt. Jag känner mig inte ett dugg motiverad att genomföra det, men man ska väl försöka gå hela vägen nu när man tagit på sig det. Testningskursen tar även det en hel del tid - laboration nummer 2 (den sista) verkar sluka mycket mer tid än vad jag har räknat med.

Men det riktigt roliga som händer nu och som kräver tid är alla hardstyle/-core spelningar som är på gång. Dels så är det Showtek och DJ Zany på Silja Festival 13-14 maj. Biljetter bokades idag, och det kommer bli sjuk kul! Men innan dess har vi Ultraform's releaseparty den 11:e maj (vet inte så mycket om det än, hörde det bara av en kompis ganska nyligen). Och några dagar innan det, den 4:e maj, så kommer A-lusion och spelar live hos Sweapsound i Linköping. Det måste jag gå på. Det finns inte att inte gå på det.

Förutom det så har vi DJ Isaac och DJ Activator på Club Mystic i Växjö den 19 maj. Det får man heller inte missa. Jag kommer vara helt förstörd efter maj månad - både fysiskt och ekonomiskt.

Däremellan ska jag försöka hinna med sektionsarbetet och träta på i ordförandeposten, och hinna med allt annat som pågår i och runt skolan.

Morfar har gått från att vara dålig till att bli lite bättre till att bli väldigt mycket sämre. Det är fan hur jobbigt som helst att se hur det bara går stadigt nedåt. Och ingenting verkar hjälpa. Cancer är ett helvete och det känns lika orättvist varje gång jag tänker på det. Han äter nästan ingenting längre och har knappt några krafter kvar. Det hela tar riktigt hårt på mormor också (av förklarliga skäl). Det är en väldigt jobbig situation just nu, och man försöker ställa upp så mycket som det går. Men ändå känner man sig otillräcklig. Jag hatar det här.

Nåväl, dags att hoppa i säng så man orkar upp imorgon.

Ciao.

1 comment so far.

  1. Johan 18 april, 2007 17:04
    Då gör vi en ny anstormning mot Finnarna. Nu med lite mer power bakom angreppet! Eller vad säger du?

Something to say?